Wednesday, March 16, 2011

ambassadors?


Dear foreign blogreaders: below you see my first blogpost in dutch. Don't be afraid: this is only once. And it has a reason!
It is hard for me (by myself) to find and visit all the lovely shops, that might be interested in selling my paperwork and that are hidden in this country. Therefore I am looking for dutch ‘reps’. Friends, fans and ambassadors that are willing to share their enthusiasm about my work in their favorite local shop. I reward succesfull contacts with 3 different sets of my designs. Wouldn't it be great fun when this works through my blog?


Win – win - win: Werk aan de winkel!

Er zijn veel bijzondere en leuke winkeltjes verborgen in Nederland. Die zou ik graag kennis laten maken met mijn ontwerpen! Welke ambassadeur, fan, papiervriend en vriendin maakt één – of meer - van deze winkeliers enthousiast voor mijn werk?

Doe je een goed woordje in je favoriete winkel, dan kun je daarmee drie mensen blij maken, een win-win-win situatie dus!

1. De winkelier is blij met de kennismaking met een leuk nieuw merk.
2. Ik ben blij met een nieuwe afnemer.
3. En jij wordt blij, want je krijgt van mij 3 producten naar keuze toegestuurd.

Wil je een winkel in je buurt gaan benaderen (liefst locale winkel, geen web), stuur mij dan van te voren even een mail. Wordt het een match - maw: doen zij na jouw bezoek een bestelling - dan neem ik contact met je op om je te kunnen bedanken voor je ambassadeurswerk.

Ben heel erg benieuwd hóe en óf het werkt zo vanaf mijn blog, spannend… Ik zou het zó grappig vinden om op deze manier samen te werken!

13 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Sorry, foutje in vorig bericht... Mag ik ook meedoen vanuit België? Hier in Gent weet ik misschien wel nog een paar winkeltjes die geïnteresseerd zouden zijn in jouw creaties!

    ReplyDelete
  3. Was für eine schöne Idee!!!! Viele Grüße, Sabine

    ReplyDelete
  4. @Saskia: Dank voor je enthousiaste bericht! België hoort helaas niet meer bij 'mijn gebied'. Sinds januari van dit jaar wordt het bevoorraad door &Klevering, mijn distributeur daar. Mochten zij eenzelfde actie willen ontketenen, dan neem ik contact met je op! En...oh ja: Als het goed is ligt mijn werk al wel bij Huiszwaluw in Gent, prachtig winkeltje!

    ReplyDelete
  5. Ik heb op twitter jouw oproep geplaatst! leuk actie!

    ReplyDelete
  6. @Sonia: Wat lief, dank je wel. En dat terwijl jij zelf één van die mooie verborgen winkeltjes hebt (en ook nog mijn spullen verkoopt). Ik spring binnenkort eens op de fiets, wil zó graag een keer langskomen...

    ReplyDelete
  7. Geweldig idee! Ik weet een heel leuk en ook geinteresseerd winkeltje, maar ja, de overbuuf verkoopt je spulletjes al...Ik denk verder na.

    ReplyDelete
  8. schöne Idee! liebe Grüße

    http://design-elements-blog.com/

    ReplyDelete
  9. Would be great to hear more about it, Kay...

    ReplyDelete
  10. http://donkeyandthecarrot.blogspot.com/2011/03/paperdesign-from-holland.html

    love your work :)

    ReplyDelete
  11. Slim idee al kan ik je helaas (voor mij ook) niet helpen. Ik ben hier gekomen door de link van bovenstaande donkey and the carrot die altijd hele leuke dingen weet te vinden op het web en jou dus ook.
    Je maakt mooie dingen!
    Veel groetjes en succes, Frieda

    ReplyDelete

Allways happy if you leave me a note!
Spam will be removed and reported.